-Verzenden & retourneren-
-Verzenden-
Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.
-Thuisbezorging Nederland-
Voor de thuisbezorging van je bestelling werkt Herbers Landelijk Wonen Stijl samen met PostNL of een extern transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die je bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor jou van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst.
-Track en Trace Post NL (kleinere) pakketten-
Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.
-Bezorgopties Post NL-
Nadat u in de winkelwagen uw gegevens hebt ingevoerd ziet u de bezorgopties van Post NL die op uw adres van toepassing zijn.Zo is het onder andere mogelijk om je pakket door Post NL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.
-Ochtendleveringen-
Bij circa 400 afhaalpunten is het mogelijk uw bestelling extra vroeg op te halen. Mocht deze mogelijkheid bij u in de buurt van toepassing zijn. Dan ziet u dit in uw winkelwagen.
-Ophalen op een PostNL kantoor of servicepunt-
PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Nadat u uw adresgegevens hebt ingevuld ziet u de voor u dichtstbijzijnde afhaallocaties. Waar u uw pakket kunt afhalen.
-Belgie | EU Pack-
Je bestelling wordt thuisbezorgd door de belgische partner van PostNL afhankelijk van het gewicht en formaat. Zodra je artikelen zijn afgeleverd bij PostNL ontvang je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Indien je de exacte status wilt weten van het pakket kun je inloggen op de site van PostNL en met uw unieke track en trace code uw pakket volgen Via deze link kun je het pakket volgen. Wanneer je niet thuis bent zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden. In totaal wordt er drie keer een afleverpoging gedaan. Wanneer je driemaal niet thuis bent, wordt het pakket retour gestuurd naar HerbersLifestyle
-Meubels en bijzondere leveringen-
Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst. Deze bezorgdienst levert uw goederen tot aan de voordeur. U kunt bij ons een doordeweekse dag doorgeven wanneer u uw bestelling het liefst ontvangt. Tevens kunt u een tijdsvak aangeven van 6 uur waarbinnen uw bestelling geleverd kan worden. Onze bezorgdienst bezorgd tussen 8.00 en 17.00.
Mocht het u niet uitkomen om zelf aanwezig te zijn en er zijn geen familie vrienden of buren die uw pakket/meubels in ontvangst kunnen nemen. Dan zullen we samen met u een andere oplossing zoeken. U kunt bijvoorbeeld tegen bijbetaling kiezen voor een tijdslevering. Voor een idee over de kosten hiervan;
-Voor een tijdslevering van 1 uur (bijv. leveren tussen 08:00 - 09:00 uur) hanteren wij een toeslag van €75,-
-Voor een tijdslevering van 2 uur (bijv. leveren tussen 09:00 - 11:00 uur) hanteren wij een toeslag van €45,-
-Voor een tijdslevering van 4 uur hanteren wij een toeslag van €25,00
Deze tarieven gelden tussen 8.00 - 17.00 uur en zijn van toepassing op zowel de ochtend als de middag.
Let op alle bestellingen worden tot aan de voordeur gebracht. Woont u op de tweede etage of wilt u dat het meubel op de plek wordt gezet. Vraag dan naar de mogelijkheden.
-Ophalen of bezichtigen-
Wij hebben geen winkel met vaste openingstijden.Wel kunt u wanneer u iets moois heeft gezien in onze webshop en dit toch graag wilt zien een afspraak maken om ons te bezoeken. Stuurt u ons een berichtje of neem telefonisch contact op wanneer het u gelegen komt ons te bezoeken, dan zorgen wij dat er iemand aanwezig is en u rustig een kijkje kunt nemen in onze showroom. U hoeft zich niet bezwaard te voelen om een afspraak te maken om te komen kijken. Wij staan graag voor u klaar.
Het bezoek of afhaal adres is Kavelingen 40 7876TE Valthermond.
-Verzendkosten-
De te betalen verzendkosten voor Nederland en België zijn afhankelijk van de totale waarde van je bestelling. Het bedrag dat wij in rekening brengen, is slechts een bijdrage in de totale kosten om je pakket thuis te laten bezorgen.
-Totale bestelwaarde tot € 50,00: verzendkosten € 4,95
-Totale bestelwaarde € 75,00 of meer: gratis verzending
-Zware, breekbare en grote pakketten € 19,95
- Meubels en Bijzondere leveringen €49,95
In je winkelmandje ziet u de verzendkosten die wij over uw bestelling in rekening brengen.
-Retourneren-
Binnen 7 dagen na ontvangst is retourneren bij Herbers Lifestyle geen probleem. Hoe retourneren?
Voor retourneren kunt u het product in de originele verpakking retour zenden naar:
Herberslifestyle
Kavelingen 40
7876TE Valthermond
De verzendkosten voor een retour zijn voor uw eigen rekening.
Zodra de retour bij ons binnen is storten we u het aankoopbedrag terug minus de verzendkosten.
Extra Informatie
Voor voorraadinformatie, vragen of klachten over uw bestelling kunt u contact opnemen met
[email protected] tel:0599-417137 mobiel 0610735956 of 0615000423